Výměna zboží

 

S napětím a zvědavostí jste si rozbalili balíček s objednanou radostí a zboží nevyhovuje. I to se stává a jsme na to připraveni :) Zcela chápeme i to, že občas jej člověk vybalí až když ho chce použít a OUHA, nelíbí se barva, velikost, věc nesedí, nebo už ji dotyčný dostal... mnohdy je 14 dnů ty tam ...

 

U NÁS MÁTE 14 DNŮ NA VÝMĚNU 

  ... které začínají běžet následující kalendářní den po převzetí zboží z objednávky. Zdarma poskytujeme pouze dopravu na první výměnu zboží a se stejnou dopravou,
jaká byla zvolena u původní objednávky. Možno sjednat i jinou (dražší) dopravu, ale s příplatkem. U volby levnější dopravy rozdíl neodečítáme.

 

JAKÉ ZBOŽÍ VÁM RÁDI VYMĚNÍME

  • Rádi vám zboží vyměníme, je však třeba, aby bylo vráceno ve stavu, jak byste si jej i vy byli ochotni zakoupit s přívlastkem „nové“ ;) Tedy nepoškozené, kompletní, v původním stavu, s originálními a nepoškozenými obaly i visačkami bez známek opotřebení či používání. V opačném případě vám bude zboží vráceno zpět na vaše náklady.

  • Za předpokladu, že znovu vybrané zboží bude ve stejné, či vyšší hodnotě zboží původního. Případný rozdíl nám bude doplacen převodem, k čemuž vás vyzveme.

 

JAK POSTUPOVAT PŘI VÝMĚNĚ?

 

  1. Vyberte si nové zboží a vytvořte na něj novou objednávku, abyste si zajistili, že bude rezervováno, či že ho pro vás zajistíme. Do poznámky objednávky prosím uveďte, že se jedná o výměnu a uveďte číslo původní objednávky. Tuto objednávku je třeba vytvořit právě do 30 dnů od obdržení zboží. Z ceny nové objednávky se vám odečítá pouze cena vraceného zboží.

  2. Vyplňte si FORMULÁŘ PRO VÝMĚNU ZBOŽÍ   a zboží  s tímto formulářem nám co nejdříve zašlete. Pokud neobdržíme zboží k výměně do 7 dnů od vytvoření objednávky na zboží nové, může se stát, že bude tato nová objednávka automaticky stornována a zboží tak pro vás již nebude zajištěno. Pro svoje dobro tedy požádáme o rychlý postup.

  3. Zboží zabalte tak, aby neutrpělo přepravou, tzn. nejlépe do krabice s adekvátní výplní, ideálně v obalu, ve kterém jsme zaslali k Vám. Pokud budete balit do obálky či nějaké fólie, prosíme o zvážení, zda je toto zabalení k povaze věci  i jejímu výrobnímu obalu adekvátní. Pojištěný balíček s vloženým Formulářem pro výměnu a kopií dokladu o koupi (naleznete v příloze našeho mailu o odeslání zásilky k vám) nám prosím zašlete zpět na adresu:

    NUNYNEK.CZ s.r.o., Kunice 76, 679 71, pošta Lysice

 

  

UPOZORNĚNÍ: Při odeslání Českou poštou, zasílejte pouze cenným balíkem, nebo balíkem do ruky, jedině tyto dvě služby zaručí, že nám bude zásilka doručena na naši adresu. Zaslání obálkou či doporučenou zásilkou RR může zůstat ležet nedoručeno na poště. Není v naší moci takovéto zásilky jednotlivě vyzvedávat, z tohoto důvodu je NEPŘEBÍRÁME a vrací se zpět. Zboží zaslané na dobírku také NEPŘEBÍRÁME. NÁKLADY SPOJENÉ S VRÁCENÍM ZBOŽÍ HRADÍ VÝLUČNĚ KUPUJÍCÍ,TEDY VY.

 

JAKÉ ZBOŽÍ NELZE Vyměnit

Zboží poškozené, či které nelze považovat za nové. Dle také zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit. 

Zpět do obchodu